81 škole iz Tuzlanskog kantona (BiH) i 24 škole iz Brodsko-posavske županije (HR) trenutno učestvuju u takmičenju osnovnih i srednjih škola „Navike promijeni školu opremi“. Cilj takmičenja je promocija energetske efikasnosti i uštede energije i vode i to bez ikakvih dodatnih investicija, samo promjenom ponašanja korisnika objekata. Škole se takmiče u jednoj ili više kategorija; smanjenje potrošnje struje, vode, plina ili drugih energenata koji se koriste za grijanje. Trenutno na vodećoj poziciji je škola, koja je već sada uštedila 76,4% energije u poređenju sa istim periodom prošle godine, drugoplasirana škola uštedila je 74,3% energije. Neke škole su povećale potrošnju te samim tim se i ne mogu nadati nagradi, osim ako ne promijene svoje ponašanje prema energiji do kraja takmičenja. Kako se u pojedinim školama mijenjaju navike i štedi energija? U Osnovnoj školi Breške u Tuzli, učenici svakodnevno svojom promjenom ponašanja štede energiju te kroz niz edukacija i radionica utiču na sve korisnike objekta da mijenjaju svoje ponašanje.
81 škole iz Tuzlanskog kantona (BiH) i 24 škole iz Brodsko-posavske županije (HR) trenutno učestvuju u takmičenju osnovnih i srednjih škola „Navike promijeni školu opremi“. Cilj takmičenja je promocija energetske efikasnosti i uštede energije i vode i to bez ikakvih dodatnih investicija, samo promjenom ponašanja korisnika objekata. Škole se takmiče u jednoj ili više kategorija; smanjenje potrošnje struje, vode, plina ili drugih energenata koji se koriste za grijanje. Trenutno na vodećoj poziciji je škola, koja je već sada uštedila 76,4% energije u poređenju sa istim periodom prošle godine, drugoplasirana škola uštedila je 74,3% energije. Neke škole su povećale potrošnju te samim tim se i ne mogu nadati nagradi, osim ako ne promijene svoje ponašanje prema energiji do kraja takmičenja. Kako se u pojedinim školama mijenjaju navike i štedi energija? U Osnovnoj školi Breške u Tuzli, učenici svakodnevno svojom promjenom ponašanja štede energiju te kroz niz edukacija i radionica utiču na sve korisnike objekta da mijenjaju svoje ponašanje.